Męska bezradność

Young happy couple in bed

Zauważyłeś, że twoja sprawność seksualna spadła ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, problem tyczy się nie tylko ciebie lecz dużej części męskiego społeczeństwa i to nie jest powód do wstydu. Po drugie chwilowe niedomaganie nie oznacza jeszcze impotencji, chociaż przestrzegam, żebyś zapalił w swojej głowie lampkę ostrzegawczą. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, żebyś mógł cieszyć się pełnią życia! potencja

Zanotowałeś pierwsze symptomy choroby – co powinieneś zrobić?

Przełam uprzedzenia i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, który spotkał właśnie ciebie. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych problemów fizycznych i dotyczy co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki mówią prawdę, potraktuj więc wizytę u lekarza nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy maszyny, którą jest twoje ciało, żebyś mógł szczycić się pełnią jej wydajności. Oprócz tego często badaj ciśnienie tętnicze i poziom cholesterolu, aby ustrzec się najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz pierwszego kontaktu oszacuje stadium choroby oraz pokieruje do właściwego fachowca – urologa bądź seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza rodzinnego możesz otrzymać również skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Problemy ze wzwodem są całkowicie uleczalne!
Tradycyjne leczenie odbywa się przede wszystkim za pomocą środków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz siebie wspomóc albo przyśpieszyć leczenie. Oto najważniejsze z nich:

1. Odżywiaj się zdrowo

Unikaj tłustych mięs zastępując je owocami i warzywami. Jedz więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, jedzone wieczorem, mogą obniżać libido). Mnóstwo warzyw i owoców to podstawowy przepis na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego i nadwagi. Jeśli chodzi o owoce, to najkorzystniejsze będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – oprócz warzyw zielonych warto spożywać czosnek oraz cebulę (dobre przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery a także por.

Można zapytać też dietetyka o poprawną dietę, dobraną specjalnie pod grupę krwi. Miej na uwadze, iż dieta nie jest surowym „niejedzeniem smacznych potraw”, ale uzupełnieniem dziennego menu w pokarmy wartościowe i zredukowaniem tych najbardziej szkodliwych. Przemyśl wdrożenie do swojego jadłospisu potraw z kuchni śródziemnomorskiej, szczególnie zaś owoców morza.

2. Poznaj afrodyzjaki

Istnieje grupa produktów, które w pewnym stopniu pobudzą twój organizm do „działania”. Ogólnie uważa się (w praktyce – jest to sprawdzone), że lampka czerwonego wina przed łóżkowymi igraszkami wzmaga aktywność seksualną. Stroń jednak od mocnego alkoholu, który podziała w złą stronę. Przyprawiając jedzenie, używaj więcej imbiru, który wpływa na sprawniejsze krążenie krwi oraz goździków, które poprawiają nastrój. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, oraz ośmiornice.

3. Rzuć papierosy

Palenie papierosów (także to bierne) wpływa źle na twoje ciało i libido. Amerykański schemat ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym zbliżeniu spalali papierosa, to nieroztropny pomysł. Papierosy nie dość, iż znacząco redukują twoją sprawność seksualną oraz wywołują inne, równie poważne komplikacje, z rakiem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, że będziesz przesiąknięty ich brzydkim zapachem. Wierz mi, wiem co piszę – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, czuję dużej odległości. Najbardziej niesympatyczny zapach utrzymuje się na włosach, potem na ubraniu, o oddechu nie mówiąc. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną dodatkowych kłótni i kłopotliwych sytuacji między wami, również w sypialni. Oczywiste jest, że jako osoba paląca na pewno nie pachniesz smakowicie.

4. Ruszaj się

Aktywność seksualna jest trwale związana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak znaczące jest, abyś prócz diety czynnie uprawiał sport. Aktywnie? Oznacza to codzienne ćwiczenia ruchowe, przynajmniej 30 min – bieganie albo zajęcia na siłowni i regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie dyscypliny sportowej, np.: tenisa. Tutaj wiele zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak przypuszczam, nie są najwyższe. Zgodzisz się jednak z tym, że im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Z pewnością, jeżeli będziesz chciał cyklicznie uprawiać sport, znajdziesz na to chwilę czasu.

5. Systematycznie staraj się uprawiać seks

Aby nie wywołać „męskiego problemu” systematycznie uprawiaj seks. Wyślij na emigrację rutynę a wpuść do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza recepta na przywrócenie harmonii hormonalnej. Jeżeli twój związek ma obecnie kłopoty (nawet w sytuacji, gdy powodem jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, gdyż to także pośrednio oddziałuje na twoją zdolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra w zelu